1997-ci ildə bir DVD kirayə mağaza kimi işə başlayan Netflix, 2020-ci ilin sonundan etibarən, 190-dan çox ölkədə fəaliyyət göstərərkən 204 milyon istifadəçisi və 25 milyard ABŞ dolları gəliri olan ən böyük subscription-əsaslı kontent izləmə oyunçusudur. Şirkətin bu müddətə qədərki inkişaf strategiyasını 4 mərhələyə bölmək olar.
Alkoqollu içkilər senayesinin yeni dövründə bir şey dəqiqdir: premiumizasiya bazar mənzərəsini həmişəlik dəyişəcək. Sürətli dəyişən istehlakçı davranışları rəqabət balansına təsir göstərdiyi üçün zəif oyunçular mövqelərini qorumaqda əziyyət çəkir. Qalib olmaq üçün oyunçular cəsarətli hərəkətlər etməlidir. Ancaq, hazırki premiumizasiya dalğasını üstələyə bilmək üçün alkoqol istehlakı trendlərinin şirkətlərin bizneslərinə necə təsir etdiyini və hansı strategiyaların tətbiq edilməsini tapmalıdır.
İstər biznes əməliyyatları, inkişaf və genişləndirilmə üçün istərsə də başqa şirkət satınalınması, optimal maliyyələşmə (həm daxili həm də xarici) mənbələrinin seçilməsi vacibdir. BigTechs-lərin (Facebook, Apple, Amazon, Microsoft, and Google) balans hesabatı sahib olanlar istisna olmaqla, Azerbaycandakı bütün menecement komandalarının əməliyyatlarının bir nöqtəsində xarici kapitala çıxışa ehtiyac duyacaqlar və buna görə də onlar bu mənbələrin müsbət və mənfi cəhətlərindən xərbərdar olmalıdırlar. Lakin müsbət və mənfi cəhətlər sadəcə maliyyə xərclərindən asılı deyil, ilk növbədə menecement komandasının sadəcə həmin şirkətə xas olan biznes strategiyasından asılıdır. Beləliklə, bütün şirkətlərin özünü necə maliyyələşdirməli oluduğuna dair vahid cavab yoxdur.
Komandamızın apardığı ilkin araşdırmalara görə, Azərbaycanda hava yükdaşıma şirkətlərini seçərkən qiymət, qəbul məntəqələri və sürət aparıcı amillərdir. Sənayedə nəzərə çarpacaq dərəcədə gərgin rəqabət aparıcı firmaları bazar payını artırmaq üçün yeni bir dəyər təklifi formalaşdırmağı tələb edir. Hal-hazırda təqribən 55 hava yükdaşıma şirkəti mövcuddur. Bununla belə, onların əksəriyyəti eyni dəyər təklifləri üzərində rəqabət aparır. 1A rəqabət meyarları:
1997-ci ildə bir DVD kirayə mağaza kimi işə başlayan Netflix, 2020-ci ilin sonundan etibarən, 190-dan çox ölkədə fəaliyyət göstərərkən 204 milyon istifadəçisi və 25 milyard ABŞ dolları gəliri olan ən böyük subscription-əsaslı kontent izləmə oyunçusudur. Şirkətin bu müddətə qədərki inkişaf strategiyasını 4 mərhələyə bölmək olar.
Alkoqollu içkilər senayesinin yeni dövründə bir şey dəqiqdir: premiumizasiya bazar mənzərəsini həmişəlik dəyişəcək. Sürətli dəyişən istehlakçı davranışları rəqabət balansına təsir göstərdiyi üçün zəif oyunçular mövqelərini qorumaqda əziyyət çəkir. Qalib olmaq üçün oyunçular cəsarətli hərəkətlər etməlidir. Ancaq, hazırki premiumizasiya dalğasını üstələyə bilmək üçün alkoqol istehlakı trendlərinin şirkətlərin bizneslərinə necə təsir etdiyini və hansı strategiyaların tətbiq edilməsini tapmalıdır.
İstər biznes əməliyyatları, inkişaf və genişləndirilmə üçün istərsə də başqa şirkət satınalınması, optimal maliyyələşmə (həm daxili həm də xarici) mənbələrinin seçilməsi vacibdir. BigTechs-lərin (Facebook, Apple, Amazon, Microsoft, and Google) balans hesabatı sahib olanlar istisna olmaqla, Azerbaycandakı bütün menecement komandalarının əməliyyatlarının bir nöqtəsində xarici kapitala çıxışa ehtiyac duyacaqlar və buna görə də onlar bu mənbələrin müsbət və mənfi cəhətlərindən xərbərdar olmalıdırlar. Lakin müsbət və mənfi cəhətlər sadəcə maliyyə xərclərindən asılı deyil, ilk növbədə menecement komandasının sadəcə həmin şirkətə xas olan biznes strategiyasından asılıdır. Beləliklə, bütün şirkətlərin özünü necə maliyyələşdirməli oluduğuna dair vahid cavab yoxdur.